Contacteer ons

Mijn winkelmandje

  • Kassa

Retourneren

Het pakket is beschadigd. Wat moet ik doen?

Controleer de bestelde goederen direct bij ontvangst en in aanwezigheid van de transporteur.
Wanneer u zichtbare schade constateert, gelieve eventuele bezwaren (formuleer deze zo nauwkeurig en compleet mogelijk) te noteren op de leverbon die u vervolgens ondertekent.
Indien u verdere gebreken vaststelt, contacteer dan schriftelijk Mechanic International binnen de 8 dagen.

Retourneren van goederen

U heeft een product besteld en u ontvangt een ander product.
In dit geval heeft Mechanic International een fout gemaakt, wij nemen dan de kosten voor de reourzending op ons.
U kunt een fout zoals deze doorgeven door binnen de 30 werkdagen na leverdatum contact met onze klantendienst op te nemen.
Op maat gemaakte goederen kunnen niet geretourneerd worden. (bv. containers, sleutels, sloten)

Reparatie van goederen

Indien u een product heeft aangekocht dat defect is, gelieve contact op te nemen met onze klantendienst.
Er zal u een retournummer worden toegekend, dit nummer dient u dan te vermelden wanneer de goederen geretourneerd worden. 
Wanneer een product nog onder garantie valt, zal Mechanic International de kosten voor reparatie en verzending op zich nemen.
Wanneer het product niet door toedoen van Mechanic International defect is, zullen er retour, reparatie en/ of verzendkosten aangerekend worden. 

Retouradres

Mechanic International
Meersstraat 27
1730 Asse 
België

Klantendienst

info@m-i.be

+32/ 02 453 13 07

Print